Չորեքշաբթի, Հունվար 23, 2019
Գլխավոր ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐ Հայտարարություն

Հայտարարություն

 ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի               նախարարությունը (այսուհետ` Նախարարություն) հայտարարում է նախարարության քաղաքացիական ծառայության հետևյալ  ժամանակավոր              թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար

  1. Իրավական ապահովման բաժնի գլխավոր մասնագետ (պաշտոնի ծածկագիր` 25-3.1-228)

Իրականացնում է  ընտանիքի, կանանց և երեխաների հիմնահարցերի, աշխատանքի, զբաղվածության, հաշմանդամների և տարեցների հիմնահարցերի ոլորտների, սոցիալական աջակցության, կենսաթոշակային ապահովության ոլորտների իրավական  ապահովման հետ կապված աշխատանքները, Նախարարության քննարկմանը ներկայացվող նորմատիվ իրավական ակտերի նախագծերի՝ սոցիալական պաշտպանության ոլորտում կարգավորման ազդեցության գնահատման եզրակացությունների պատրաստման և ներկայացման աշխատանքները. Նախարարի գերատեսչական նորմատիվ իրավական ակտերի պետական իրավական փորձաքննության և պետական գրանցման ներկայացման  աշխատանքները. մասնակցում է աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության բնագավառները կանոնակարգող օրենսդրության կոդիֆիկացման աշխատանքներին, Աշխատակազմի կողմից իրականացվող պետական գնումների գործընթացին. մշակում և նախապատրաստում է Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի հրամանագրերի, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության, Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի որոշումների, Նախարարի և Նախարարության աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների նախագծեր.

Իրականացնում է  դրանց հետ կապված հարակից այլ աշխատանքներ:

նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոնները զբաղեցնելու համար պահանջվում է`

բարձրագույն իրավագիտություն մասնագիտությամբ կրթություն

քաղաքացիական ծառայության պաշտոններում կամ համայնքային ծառայության պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա ստաժ, կամ վերջին հինգ տարվա ընթացում քաղաքական կամ հայեցողական, բացառությամբ Հայաստանի Հանրապետության համայնքների ղեկավարների տեղակալների, խորհրդականների, մամուլի քարտուղարների, օգնականների և ռեֆերենտների պաշտոնների, կամ քաղաքացիական պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ, կամ առնվազն երկու տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, կամ մինչև 2020 թվականի հունվարի 1-ը պետական կառավարման ոլորտի առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ.

Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական, Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական դատավարության, Հայաստանի Հանրապետության վարչական դատավարության, ընտանեկան, աշխատանքային օրենսգրքերի, «Իրավական ակտերի մասին»,  «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների  և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն.

անհրաժեշտ տեղեկատվության  տիրապետում,

համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն,

  • աշխատավարձի պաշտոնային դրույքաչափ՝ 175932 ՀՀ դրամ,

նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոն առաջանալու հիմքի հնարավոր վերացման ժամկետն է՝ մինչև ժամանակավոր թափուր պաշտոն առաջանալու հիմքի վերացումը

Դիմող  ՀՀ քաղաքացիները  պետք է ներկայացնեն հետևյալ  փաստաթղթերը

  • դիմում.
  • տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների  և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից  ներկայացվող պահանջների  բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի դիպլոմի(ների), վկայական(ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել  տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճեները բնօրինակների հետ միասին.
  • արական սեռի անձիք նաև զինգրքույկ կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր  և զորակոչային  տեղամասին կցագրման  վկայական.
  • մեկ գունավոր լուսանկար 3X4 սմ չափսի.
  • անձնագրի պատճենը (/առաջին և գրանցման էջերով).

Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր, ժամը 9.00-12.30-ը,  բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:

Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն 22.01.2019թ

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարության աշխատակազմ /ք.Երևան Կառավարական տուն 3, հեռ.583751 էլեկտրոնային փոստի հասցե. hr@mlsa.am/:

Դիմումի ձևը՝ http://www.mlsa.am/wp-content/uploads/2018/08/Dimum-chen-nerkayacrel.docx

 ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարությունը (այսուհետ` Նախարարություն) հայտարարում է ընտրություն  նախարարության  աշխատակազմում քաղաքացիական ծառայության ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար

  1. Զբաղվածության պետական գործակալության աշխատանքային միգրացիայի բաժին առաջատար մասնագետ (պաշտոնի ծածկագիր` 25-3.2-300)

Մասնակցում է միգրացիոն ռեսուրս կենտրոնների աշխատանքների, նրանց համար միանման աշխատանքային գործունեության իրականացման մեխանիզմների ներդրման ապահովմանը, միգրացիոն ռեսուրս կենտրոններին տրամադրում է անհրաժեշտ տեղեկատվություն,  կոորդինացնում է նրանց կողմից արտագնա աշխատանքային միգրացիային և ռեմիգրացիային ուղղված խորհրդատվությունների միաձև կազմակերպման աշխատանքներին: Մասնակցում է Հայաստանի Հանրապետության միջազգային պայմանագրերի շրջանակներում աշխատանքի տեղավորման ոչ պետական կազմակերպությունների կողմից կազմակերպվելիք աշխատուժի ներքին և արտաքին տեղաշարժին ուղղված աշխատանքների գծով համագործակցության կազմակերպմանը, աշխատաշուկայում Հայաստանի Հանրապետություն վերադարձող քաղաքացիների վերաինտեգրմանն ուղղված զբաղվածության ծրագրերի վարման և նոր ծրագրերի ներդրման աշխատանքների ապահովմանը:

Իրականացնում է օտարերկրյա պետություններում աշխատանքային գործունեության ծավալման, մասնագիտական ուսուցման ցանկություն ունեցող անձանց իր իրավասության սահմաններում տեղեկատվության տրամադրման, խորհրդատվության իրականացման, ինչպես նաև նրանց և օտարերկրյա պետությունների գործատուների միջև միջնորդության իրականացման աշխատանքները:

Բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է օտարերկրյա պետությունների աշխատաշուկայի` նստավայր պետություններում ՀՀ դիվանագիտական ներկայացուցչությունների, հյուպատոսական հիմնարկների և ոլորտում լիազորված մարմինների միջոցով:

Բաժնի պետի հանձնարարությամբ նախապատրաստում է Բաժնի առջև դրված գործառույթներից և խնդիրներից բխող իրավական ակտերի նախագծեր, առաջարկություններ, եզրակացություններ, այլ փաստաթղթեր, ինչպես նաև դրանց վերաբերյալ մեթոդական պարզաբանումներ և ուղեցույցեր:

նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`

  • ունի բարձրագույն կրթություն,

քաղաքացիական ծառայության պաշտոններում կամ  համայնքային ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ, կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ հայեցողական բացառությամբ Հայաստանի Հանրապետության համայնքների ղեկավարների տեղակալների, խորհրդականների, մամուլի քարտուղարների, օգնականների և ռեֆերենտների պաշտոնների,կամ քաղաքացիական պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ, կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, կամ մինչև 2020 թվականի հունվարի 1-ը պետական կառավարման ոլորտի առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ:

2) ունի «Զբաղվածության մասին»  Հայաստանի Հանրապետության օրենքի, «Օտարերկրացիների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի,  «Զբաղվածության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության  2014  թվականի  մայիսի  29-ի  «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի նոյեմբերի 14-ի N 1823-Ն և N 1821-Ն որոշումներում  փոփոխություններ  ու  լրացումներ  կատարելու  մասին» N  578-Ն որոշման, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի ապրիլի 17-ի «Զբաղվածության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի կիրարկումն ապահովող մի շարք իրավական ակտեր հաստատելու մասին» N 534-Ն որոշման և  իր լիազորությունների հետ կապված իրավական  այլ   ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբերիրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

3) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը.

4) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն.

5) տիրապետում է ռուսերեն (ազատ) և անգլերեն  (կարդում է և կարող է բացատրվել) կամ ֆրանսերեն (կարդում է և կարող է բացատրվել), կամ իտալերեն (կարդում է և կարող է բացատրվել), կամ գերմաներեն (կարդում է և կարող է բացատրվել)  լեզուներին.

  • Աշխատավարձի չափը՝ 150799 ՀՀ դրամ,

Նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոն առաջանալու հիմքի հնարավոր վերացման ժամկետն է՝ մինչև ժամանակավոր թափուր պաշտոն առաջանալու հիմքի վերացում։

Դիմող  ՀՀ քաղաքացիները  պետք է ներկայացնեն հետևյալ  փաստաթղթերը

  • դիմում.
  • տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար  մասնագիտական գիտելիքների  և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից  ներկայացվող պահանջների  բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի դիպլոմի(ների), վկայական(ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել  տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճեները բնօրինակների հետ միասին.
  • արական սեռի անձիք նաև զինգրքույկ կամ դրան փոխարինող  ժամանակավոր  և զորակոչային  տեղամասին կցագրման  վկայական.
  • մեկ գունավոր լուսանկար 3X4 սմ չափսի.
  • անձնագրի պատճենը (/առաջին և գրանցման էջերով).

Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր, ժամը 9.00-12.30-ը,  բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:

Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն  22.01.2019թ.

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարության աշխատակազմ /ք.Երևան Կառավարական տուն 3, հեռ.583751 էլեկտրոնային փոստի հասցե. HR@mlsa.am/:

Դիմումի ձևը՝ http://www.mlsa.am/wp-content/uploads/2018/08/Dimum-chen-nerkayacrel.docx

ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարությունը (այսուհետ` Նախարարություն) հայտարարում է ընտրություն  նախարարության  աշխատակազմում քաղաքացիական ծառայության ժամանակավոր թափուր պաշտոնները զբաղեցնելու համար

  1.  Աշխատանքի և զբաղվածության վարչության զբաղվածության բաժնի առաջին կարգի մասնագետ (պաշտոնի ծածկագիր` 25-4.1-198)

մասնակցում է զբաղվածության բնագավառի պետական քաղաքականության մշակման աշխատանքներին, զբաղվածության ոլորտին վերաբերող օրենքների և այլ իրավական ակտերի նախագծերի մշակման, գործող օրենքների և այլ իրավական ակտերում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու  աշխատանքներին, աշխատաշուկայի  առաջարկի  ու  պահանջարկի  վերլուծության, աշխատաշուկայի  իրավիճակի  կանխատեսման, գործազրկության  մակարդակի  իջեցմանն  ուղղված  ուսումնասիրությունների իրականացման աշխատանքներին.

Իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազորություններ:

նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`

  • ունի բարձրագույն կրթություն.
  • ունի «Զբաղվածության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի ապրիլի 17-ի «Զբաղվածության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի կիրարկումն ապահովող մի շարք իրավական ակտեր հաստատելու մասին» N 534-Ն որոշման և իր լիազորությունների հետ կապված  այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն
  • տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը.
  • ունի համակարգչով և  ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով
  • Պաշտոնային դրույքաչափը՝ 111115 ՀՀ դրամ,

նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոն առաջանալու հիմքի հնարավոր վերացման ժամկետն է 2019թ. մայիսի 30-ը:

Դիմող  ՀՀ քաղաքացիները  պետք է ներկայացնեն հետևյալ  փաստաթղթերը

  • դիմում.
  • տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար  մասնագիտական գիտելիքների  և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից  ներկայացվող պահանջների  բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի դիպլոմի(ների), վկայական(ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել  տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճեները բնօրինակների հետ միասին.
  • արական սեռի անձիք նաև զինգրքույկ կամ դրան փոխարինող  ժամանակավոր  և զորակոչային  տեղամասին կցագրման  վկայական.
  • մեկ գունավոր լուսանկար 3X4 սմ չափսի.
  • անձնագրի պատճենը (/առաջին և գրանցման էջերով).

Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր, ժամը 9.00-12.30-ը,  բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:

Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն  21.01.2019թ.

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարության աշխատակազմ /ք.Երևան Կառավարական տուն 3, հեռ.583751 էլեկտրոնային փոստի հասցե. HR@mlsa.am/:

Դիմումի ձևը՝ http://www.mlsa.am/wp-content/uploads/2018/08/Dimum-chen-nerkayacrel.docx

ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարությունը (այսուհետ` Նախարարություն) հայտարարում է ընտրություն  նախարարության  աշխատակազմում քաղաքացիական ծառայության ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության միջազգային համագործակցության և զարգացման ծրագրերի վարչության միջազգային համագործակցության բաժնի պետ-վարչության պետի տեղակալ  

(պաշտոնի ծածկագիր` 25-2.2-83)

Ղեկավարում է աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտում միջազգային պայմանագրերով ստանձնած պարտավորությունների կատարմանն ուղղված աշխատանքները, օտարերկրյա պետությունների է միջազգային կազմակերպությունների հետ համագործակցությանն ուղղված աշխատանքները, ըստ սահմանված կարգի՝ կազմակերպում է միջազգային պայմանագրերով ստանձնած պարտավորությունների կատարման ընթացքի վերաբերյալ հաշվետվությունների ներկայացումը: Նախարարության և օտարերկրյա պետությունների, միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչների պաշտոնական հանդիպումների կազմակերպման անհրաժեշտ տեղեկատվական նյութերի մշակման աշխատանքները:

Կազմակերպում է աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտին վերաբերող միջազգային պայմանագրերի մշակման աշխատանքների իրականացումը` Նախարարության աշխատակազմի կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումների հետ համագործակցությամբ, նախարարության բանակցային գործընթացները, իր լիազորությունների շրջանակներում վարում է բանակցություններ օտարերկրյա պետությունների, միջազգային կազմակերպությունների հետ` աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտում առկա խնդիրների լուծման նպատակով:

Կազմակերպում է աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտում օտարերկրյա պետությունների և միջազգային կազմակերպությունների հետ միջազգային համաժողովների, սեմինարների և այլ միջոցառումների կազմակերպման աշխատանքները,  աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտում վարվող քաղաքականության, ծրագրերի և բարեփոխումների վերաբերյալ զեկույցների, տեղեկատվական նյութերի մշակումը և դրանց տրամադրումը օտարերկրյա պետություններին և միջազգային կազնակերպություններին:

Մասնակցում է տարբեր համաժողովների, սեմինարների, հանդիպումների, քննարկումների, ինչպես նաև տարբեր կոմիտեների, հանձնաժողովների, աշխատանքային խմբերի աշխատանքներին:

Վարչության պետի հանձնարարությամբ ղեկավարում է Բաժնի առջև դրված գործառույթներից և խնդիրներից բխող իրավական ակտերի նախագծերի, առաջրկությունների, եզրակացությունների և այլ փաստաթղթերի նախապատրաստումը, ինչպես նաև դրանց վերաբերյալ մեթոդական պարզաբանումների և ուղեցույցերի մշակումը.

Վարչության պետին առաջարկություններ է ներկայացնում՝ իր անմիջական ենթակայության տակ գտնվող քաղաքացիական ծառայողներին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով  վերապատրաստելու, կարգապահական տույժի ենթարկելու և խրախուսելու վերաբերյալ:

Վարչության պետի հանձնարարությամբ կատարում է քաղաքացիների ընդունելություն:

Իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազորություններ:

նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`

* ունի բարձրագույն կրթություն,

* քաղաքացիական ծառայության առաջատար պաշտոնների առնվազն 2-րդ ենթախմբում առնվազն երկու տարվա ստաժ, կամ առնվազն երեք տարվա քաղաքացիական ծառայության ստաժ և քաղաքացիական ծառայության 2-րդ դասի առաջատար ծառայողի դասային աստիճան, կամ վերջին հինգ տարվա ընթացքում քաղաքական կամ հայեցողական, բացառությամբ Հայաստանի Հանրապետության համայնքների ղեկավարների տեղակալների, խորհրդականների, մամուլի քարտուղարների, օգնականների և ռեֆերենտների պաշտոնների, կամ քաղաքացիական պաշտոններում առնվազն երկու տարվա աշխատանքային ստաժ կամ համայնքային ծառայության գլխավոր պաշտոնի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ, կամ գիտական աստիճան և առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, կամ վերջին տասը տարվա ընթացքում առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, որից առնվազն մեկ տարին ստորաբաժանման ղեկավարի պաշտոնում, կամ մինչև 2020 թվականի հունվարի 1-ը պետական կառավարման ոլորտի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ, որից առնվազն մեկ տարին ստորաբաժանման ղեկավարի պաշտոնում. /փոփ. Նախարարի 25.12.2014թ թիվ 232-Ա/4 հրաման/:

Ունի «Հայաստանի Հանրապետության Միջազգային պայմանագրերի մասին»,  «Օտարերկրացիների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2000 թվականի  ապրիլի 22-ի «Հայաստանի Հանրապետության գործադիր իշխանության մարմինների կողմից միջազգային գործունեություն և միջազգային կապեր իրականացնելու կարգը հաստատելու մասին» ՆԿ-557 կարգադրության  և  իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ  ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն.

Տիրապետում է ԵՄ ինտեգրման բնագավառում իրականացվող պետական քաղաքականությանը և գործընթացներին, ԵՄ կառույցներին, նրանց գործառույթներին և աշխատակարգերին վերաբերող անհրաժեշտ տեղեկատվությանը,

* ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն.

* տիրապետում է ռուսերեն և /ազատ/ և անգլերեն /ազատ/ կամ ֆրանսերեն /ազատ/ լեզուներին

  • Աշխատավարձի չափը՝ 256623 ՀՀ դրամ,

Նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոն առաջանալու հիմքի հնարավոր վերացման ժամկետն է՝ 2020 թվականի մարտի 4-ին:

Դիմող  ՀՀ քաղաքացիները  պետք է ներկայացնեն հետևյալ  փաստաթղթերը

  • դիմում.
  • տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար  մասնագիտական գիտելիքների  և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից  ներկայացվող պահանջների  բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի դիպլոմի(ների), վկայական(ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել  տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճեները բնօրինակների հետ միասին.
  • արական սեռի անձիք նաև զինգրքույկ կամ դրան փոխարինող  ժամանակավոր  և զորակոչային  տեղամասին կցագրման  վկայական.
  • մեկ գունավոր լուսանկար 3X4 սմ չափսի.
  • անձնագրի պատճենը (/առաջին և գրանցման էջերով).

Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր, ժամը 9.00-12.30-ը,  բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:

Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն  14.01.2019թ.

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարության աշխատակազմ /ք.Երևան Կառավարական տուն 3, հեռ.583751 էլեկտրոնային փոստի հասցե. HR@mlsa.am/:

Դիմումի ձևը՝ http://www.mlsa.am/wp-content/uploads/2018/08/Dimum-chen-nerkayacrel.docx

ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հայասատանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունը (այսուհետ` Նախարարություն) հայտարարում է հաշմանդամների և տարեցների հիմնահարցերի վարչության հաշմանդամների հիմնահարցերի բաժնում փորձագետ ներգրավելու համար

  1. Իրականացնում է «Հաշմանդամների հատուկ տառատեսակներով գրքերի և ամսագրերի տպագրության, տետրերի պատրաստման և «խոսող գրքերի» ձայնագրության» ծառայությունների, «Փրկություն» հաշմանդամ երեխաների կենտրոն ԲՀԿ-ի կողմից մտավոր խնդիրներ ունեցող հաշմանդամ դեռահասների  և երիտասարդների ցերեկային խնամքի սոցիալ-վերականգնողական ծառայությունների, «Իմ ուղին» սոցիալ-աբիլիտացիոն ցերեկային կենտրոնի կողմից աուտիզմ ունեցող դեռահասներին և երիտասարդներին զբաղվածության և սոցիալ- հոգեբանական ծառայությունների, «Լիարժեք կյանք» ՀԿ-ի կողմից  «Հատուկ կարիքներով անձանց կրթության և զարգացման Ստեփանավանի և Տաշիրի տարածաշրջանի համայնքային կենտրոն» ծառայությունների, պրոթեզաօրթոպեդիկ և վերականգնողական պարագաներ տրամադրող կազմակերպությունների մատուցած ծառայությունների  մասով ներկայացված կատարողականների ուսումնասիրություն,  վերլուծություն, եզրակացությունների կազմում, դրանց կատարելագործման ուղղությամբ առաջարկությունների ներկայացման աշխատանքներ:

Մասնակցում է ՄԺԾԾ և բյուջետային հայտերի մշակման աշխատանքներին, քաղաքացիներից և կամակերպություններից ստացված դիմումների պատասխանների նախագծերի կազմմանը:

Իրականացնում է  դրանց հետ կապված հարակից այլ աշխատանքներ:

նշված պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`

բարձրագույն կրթություն, տնտեսագետի որակավորում, գրական հայերենի տիրապետում, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն,

փորձագետ ներգրավելու ժամկետն է՝ 1/մեկ/ տարի:

Դիմող  ՀՀ քաղաքացիները  պետք է ներկայացնեն հետևյալ  փաստաթղթերը

  • դիմում.
  • տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների  և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից  ներկայացվող պահանջների  բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի դիպլոմի(ների), վկայական(ների), պատճեները բնօրինակների հետ միասին.
  • արական սեռի անձիք նաև զինգրքույկ կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր  և զորակոչային  տեղամասին կցագրման  վկայական.
  • Հայտարարություն նշված սահմանափակումների բացակայության մասին՝
  • պաշտոնից ազատվել կամ ծառայությունը վերջին մեկ տարվա ընթացքում դադարեցվել է կարգապահական տույժ կիառելու,
  • օրենքով սահմանված փորձաշրջանը չանցնելու,
  • օրենքի խախտմամբ պաշտոնի նշանակվելու,
  • «Հանրային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված անհամատեղելիության պահանջները չպահպանելու,
  • Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիությունը դադարեցնելու, ուժի մեջ մտած՝ նրա նկատմամբ կայացված մեղադրական դատավճռի դեպքերում, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ նշանակվել է տուգանք, ինչպես նաև երկու տարի անընդմեջ իր մեղքով վերապատրաստման անհատական ծրագրով հաստատված կրեդիտները չստանալու դեպքում:
  • մեկ գունավոր լուսանկար 3X4 սմ չափսի.
  • անձնագրի պատճենը (/առաջին և գրանցման էջերով).

Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր, ժամը 9.00-12.30-ը,  բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:

Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն  15.01.2019թ

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարություն /ք.Երևան Կառավարական տուն 3, հեռ.583751 էլեկտրոնային փոստի հասցե. hr@mlsa.am/:

Դիմումի ձևը՝ http://www.mlsa.am/wp-content/uploads/2018/08/Dimum-chen-nerkayacrel.docx

ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարությունը (այսուհետ` Նախարարություն) հայտարարում է ընտրություն  նախարարության  աշխատակազմում քաղաքացիական ծառայության ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության միջազգային համագործակցության և զարգացման ծրագրերի վարչության միջազգային համագործակցության բաժնի պետ-վարչության պետի տեղակալ  

(պաշտոնի ծածկագիր` 25-2.2-83)

Ղեկավարում է աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտում միջազգային պայմանագրերով ստանձնած պարտավորությունների կատարմանն ուղղված աշխատանքները, օտարերկրյա պետությունների է միջազգային կազմակերպությունների հետ համագործակցությանն ուղղված աշխատանքները, ըստ սահմանված կարգի՝ կազմակերպում է միջազգային պայմանագրերով ստանձնած պարտավորությունների կատարման ընթացքի վերաբերյալ հաշվետվությունների ներկայացումը: Նախարարության և օտարերկրյա պետությունների, միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչների պաշտոնական հանդիպումների կազմակերպման անհրաժեշտ տեղեկատվական նյութերի մշակման աշխատանքները:

Կազմակերպում է աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտին վերաբերող միջազգային պայմանագրերի մշակման աշխատանքների իրականացումը` Նախարարության աշխատակազմի կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումների հետ համագործակցությամբ, նախարարության բանակցային գործընթացները, իր լիազորությունների շրջանակներում վարում է բանակցություններ օտարերկրյա պետությունների, միջազգային կազմակերպությունների հետ` աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտում առկա խնդիրների լուծման նպատակով:

Կազմակերպում է աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտում օտարերկրյա պետությունների և միջազգային կազմակերպությունների հետ միջազգային համաժողովների, սեմինարների և այլ միջոցառումների կազմակերպման աշխատանքները,  աշխատանքի և սոցիալական պաշտպանության ոլորտում վարվող քաղաքականության, ծրագրերի և բարեփոխումների վերաբերյալ զեկույցների, տեղեկատվական նյութերի մշակումը և դրանց տրամադրումը օտարերկրյա պետություններին և միջազգային կազնակերպություններին:

Մասնակցում է տարբեր համաժողովների, սեմինարների, հանդիպումների, քննարկումների, ինչպես նաև տարբեր կոմիտեների, հանձնաժողովների, աշխատանքային խմբերի աշխատանքներին:

Վարչության պետի հանձնարարությամբ ղեկավարում է Բաժնի առջև դրված գործառույթներից և խնդիրներից բխող իրավական ակտերի նախագծերի, առաջրկությունների, եզրակացությունների և այլ փաստաթղթերի նախապատրաստումը, ինչպես նաև դրանց վերաբերյալ մեթոդական պարզաբանումների և ուղեցույցերի մշակումը.

Վարչության պետին առաջարկություններ է ներկայացնում՝ իր անմիջական ենթակայության տակ գտնվող քաղաքացիական ծառայողներին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով  վերապատրաստելու, կարգապահական տույժի ենթարկելու և խրախուսելու վերաբերյալ:

Վարչության պետի հանձնարարությամբ կատարում է քաղաքացիների ընդունելություն:

Իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազորություններ:

նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`

* ունի բարձրագույն կրթություն,

* քաղաքացիական ծառայության առաջատար պաշտոնների առնվազն 2-րդ ենթախմբում առնվազն երկու տարվա ստաժ, կամ առնվազն երեք տարվա քաղաքացիական ծառայության ստաժ և քաղաքացիական ծառայության 2-րդ դասի առաջատար ծառայողի դասային աստիճան, կամ վերջին հինգ տարվա ընթացքում քաղաքական կամ հայեցողական, բացառությամբ Հայաստանի Հանրապետության համայնքների ղեկավարների տեղակալների, խորհրդականների, մամուլի քարտուղարների, օգնականների և ռեֆերենտների պաշտոնների, կամ քաղաքացիական պաշտոններում առնվազն երկու տարվա աշխատանքային ստաժ կամ համայնքային ծառայության գլխավոր պաշտոնի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ, կամ գիտական աստիճան և առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, կամ վերջին տասը տարվա ընթացքում առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ, որից առնվազն մեկ տարին ստորաբաժանման ղեկավարի պաշտոնում, կամ մինչև 2020 թվականի հունվարի 1-ը պետական կառավարման ոլորտի առնվազն երեք տարվա աշխատանքային ստաժ, որից առնվազն մեկ տարին ստորաբաժանման ղեկավարի պաշտոնում. /փոփ. Նախարարի 25.12.2014թ թիվ 232-Ա/4 հրաման/:

Ունի «Հայաստանի Հանրապետության Միջազգային պայմանագրերի մասին»,  «Օտարերկրացիների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2000 թվականի  ապրիլի 22-ի «Հայաստանի Հանրապետության գործադիր իշխանության մարմինների կողմից միջազգային գործունեություն և միջազգային կապեր իրականացնելու կարգը հաստատելու մասին» ՆԿ-557 կարգադրության  և  իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ  ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն.

Տիրապետում է ԵՄ ինտեգրման բնագավառում իրականացվող պետական քաղաքականությանը և գործընթացներին, ԵՄ կառույցներին, նրանց գործառույթներին և աշխատակարգերին վերաբերող անհրաժեշտ տեղեկատվությանը,

* ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն.

* տիրապետում է ռուսերեն և /ազատ/ և անգլերեն /ազատ/ կամ ֆրանսերեն /ազատ/ լեզուներին

  • Աշխատավարձի չափը՝ 256623 ՀՀ դրամ,

Նշված ժամանակավոր թափուր պաշտոն առաջանալու հիմքի հնարավոր վերացման ժամկետն է՝ 2020 թվականի մարտի 4-ին:

Դիմող  ՀՀ քաղաքացիները  պետք է ներկայացնեն հետևյալ  փաստաթղթերը

  • դիմում.
  • տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար  մասնագիտական գիտելիքների  և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից  ներկայացվող պահանջների  բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի դիպլոմի(ների), վկայական(ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել  տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճեները բնօրինակների հետ միասին.
  • արական սեռի անձիք նաև զինգրքույկ կամ դրան փոխարինող  ժամանակավոր  և զորակոչային  տեղամասին կցագրման  վկայական.
  • մեկ գունավոր լուսանկար 3X4 սմ չափսի.
  • անձնագրի պատճենը (/առաջին և գրանցման էջերով).

Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր, ժամը 9.00-12.30-ը,  բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:

Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն  08.01.2019թ.

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարության աշխատակազմ /ք.Երևան Կառավարական տուն 3, հեռ.583751 էլեկտրոնային փոստի հասցե. HR@mlsa.am/:

Դիմումի ձևը՝ http://www.mlsa.am/wp-content/uploads/2018/08/Dimum-chen-nerkayacrel.docx

ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարությունը (այսուհետ` Նախարարություն) հայտարարում է գնումների համակարգման և տնտեսական հարցերի բաժնի փորձագետ ներգրավելու համար

Իրականացնում է ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության ենթակայությանը հանձնված պետական ոչ առևտրային կազմակերպությանոների 2019 թվականի կարիքների համար սննդամթերքի, ծխախոտի, տնտեսական, սանհգենիկ և մաքրիչ նյութերի, հանդերձանքի և անկողնային պարագաների, վառելիքի գնման ընթացակարգերի կազմակերպման և ամփոփման, գնահատող հանձնաժողովի քարտուղարի աշխատանքներ:

Իրականացնում է  դրանց հետ կապված հարակից այլ աշխատանքներ:

նշված պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`

բարձրագույն կրթություն, գնումների համակարգողի որակավորում, գրական հայերենի տիրապետում, համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն,

փորձագետ ներգրավելու ժամկետն է՝ 1/մեկ/ տարի:

Դիմող  ՀՀ քաղաքացիները  պետք է ներկայացնեն հետևյալ  փաստաթղթերը

  • դիմում.
  • տվյալ պաշտոնը զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների  և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից  ներկայացվող պահանջների  բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի դիպլոմի(ների), վկայական(ների), պատճեները բնօրինակների հետ միասին.
  • արական սեռի անձիք նաև զինգրքույկ կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր  և զորակոչային  տեղամասին կցագրման  վկայական.
  • Հայտարարություն նշված սահմանափակումների բացակայության մասին՝
  • պաշտոնից ազատվել կամ ծառայությունը վերջին մեկ տարվա ընթացքում դադարեցվել է կարգապահական տույժ կիառելու,
  • օրենքով սահմանված փորձաշրջանը չանցնելու,
  • օրենքի խախտմամբ պաշտոնի նշանակվելու,
  • «Հանրային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված անհամատեղելիության պահանջները չպահպանելու,
  • Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիությունը դադարեցնելու, ուժի մեջ մտած՝ նրա նկատմամբ կայացված մեղադրական դատավճռի դեպքերում, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ նշանակվել է տուգանք, ինչպես նաև երկու տարի անընդմեջ իր մեղքով վերապատրաստման անհատական ծրագրով հաստատված կրեդիտները չստանալու դեպքում:
  • մեկ գունավոր լուսանկար 3X4 սմ չափսի.
  • անձնագրի պատճենը (/առաջին և գրանցման էջերով).

Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր, ժամը 9.00-12.30-ը,  բացի շաբաթ և կիրակի օրերից:

Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն 11.01.2019թ

ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի  նախարարություն /ք.Երևան Կառավարական տուն 3, հեռ.583751 էլեկտրոնային փոստի հասցե. hr@mlsa.am/:

Դիմումի ձևը՝ http://www.mlsa.am/wp-content/uploads/2018/08/Dimum-chen-nerkayacrel.docx

2018թ. հայտարարություններ Հայտարարությունների արխիվ

callback_small.png
requestacallback_caps.png
contact_us_caps.png